Birden hepimiz sessizleştik. Kahveler yarım kaldı ve biz babamla eve döndük. Annemi bırakmak içimize sinmiyordu ama
öyle bakmıştı ki bizim orada olmamızdan rahatsız gibiydi
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Bazı şeyler hiç geçmiyor. Geçiyor sanıyoruz ama hiç geçmiyor. Bazı anlarda öyle bir yerde önümüze çıkıyor ki o “şeyler”, biz
bizlikten gidiyoruz. Eski halimize dönüyoruz evrildiğimizden soyutlanıp. Yara izleri mutlaka kalıyor bir yerde.
Anneannemin yattığı, bir zamanlar dedemi ilk kez savunmasız gördüğüm, beyaz örtülü kanepenin hemen karşısında kitap
okurken düşünüyordum. Ne kadar savunmasız ne kadar çocuk
gibi görünüyordu.