" İnsan elbette şahsi olarak da kırmızı çizgiler belirliyor kendine. Asla oraya gitmem, asla onunla konuşmam, asla şunu almam gibi birçok çizgiyi çekiyoruz farkında olmadan hayatımızın dört bir yanına. Kimini prensip olarak görüyoruz, kimini inadına yapıyoruz. Oysa biliyoruz ki silgi de bizim elimizde."
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
"Hep beklemekle geçiyor hayat. Madem beklemek hayatın vazgeçilmezi, o zaman sevdiğim şeyleri bekleyeyim dedim kendime uzun zaman önce. Diğerleri ben beklemesem de oluyor. Olduğunda veya geldiğinde beni mutlu edecek neler var? Onları beklemek en iyisi."