Hep böyledir..
Hayat devam eder..
Göğsünün ortasına cehennem ateşi düşüp yaktığında da, en zemheri soğuğu kaburgalarında hissettiğinde de, dağları aşıp çalılara düştüğünde de devam eder..
Hep böyledir. Hayat devam eder. Herkes bir gün, bir sevgiden düşer. Öğrenirsin..
Öğretirler...🖊