İmkân olsaydı da hepimiz içimizde sakladığımız bütün kötü şeyleri, yalnızca en yakın dostlarımıza açtıklarımızı değil, bazen kendi kendimize bile itiraf etmekten utandığımız duygularımızı, anılarımızı açığa varsaydık. Dünyayı öylesine iğrenç bir koku kaplardı ki, soluk alamaz, boğulurduk.