Bana kalırsa insanlar
sadece öğlene kadar çalışmalı.
Öğleden sonra da dere kenarına gidip
resim yapmalı,felsefe yapmalı,tartışmalı.
İnsanlık ancak böyle gelişir zaten.
İnsan 70 sene bir ev almak için çalışır mı be kardeşim?🌿
Haluk Bilginer
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Dünya daha güzel olacak inanıyorum buna.
Bir insan kalbinin güzelliğine,çocukluğuna,sonsuz cesaretine,olanaklılığına inandığım kadar.🌸
■■Ataol Behramoğlu■■