Adet yerini bulsun diye yaşayan amaçsız, hayalsiz, vizyonsuz, vasat kişiliklerle ne kadar çok aynı masada oturup belki aynı şeylere gülmüşüz, ağlamışız aklım almıyor; toparlanmak gerek..
"Vizyonsuz ve kalitesiz bir beraberliği, kaliteli bir yalnızlığın eşsiz sükunetine israrla tercih ediyorum.."