Okuduğum ilk brandon sanderson kitabı. Kitap kalın ve küçük puntolarla yazılmış olmasına rağmen kendisini okutuyor. İlk başlarda biraz sıkıcı gibi ama ortalarından sonra özellikle 300'den sonra kitap sizi daha çok içine çekiyor. Genel olarak güzel bir kitap diyebilirim bakalım serinin devamı nasıl olacak diye merak ettiriyor.
Kitap güzel mi yoksa değil mi bitti gitti anlayamadım. Arka kapak yazısını görünce hemen alıp okumaya başladım ama ne yazık ki beklentilerimin altında kalan bir kitap oldu.