📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Ah bir âşık olabilsem!" diye bağırdı.
"Ne yazık ki bu duygumu kaybetmiş gibiyim, âşık olmanın anlamını bile unutmuşum. Kişiliğim taşıyamayacağım bir yük hâline geldi. Tamamen kendi içime döndüm. Kaçmak, uzaklara gitmek, unutabilmek istiyorum."
"İnsan yaşamı başkalarının hatalarını üstlenemeyecek kadar kısaydı. Herkes kendi yaşamını sürdürüyor, sonuçta bu yaşamın önüne getirdiği faturayı ödemek zorunda kalıyordu. İşin en acı yanı, tek bir hata için birden çok ödeme yapmak zorunda kalıyordu. Doğrusu, yaşam durmaksızın ödeme yapmakla geçiyordu. Kader insanla yaptığı al-ver ilişkilerinde alacak defterini asla sıfırlamıyordu."