Ecer

Ecer
@Destarr
Sadece bir kitap... Kitap okumaktan ne zarar gelir ki..
Boşuna gitme o uçurumlara. Yaz geldi, gelincikler çoktan kurumuştur.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Dua edecek olsam, nereye yöneleceğini bilmeyen insanlar için ederdim.” John Steinbeck