Anayasayı o zaman askıya almışlardı. Bunun geçici olacağını söylediler. Caddelerde herhangi bir protesto gösterisi bile olmamıştı. İnsanlar geceleri evde oturuyorlardı, televizyonu seyrederek, gidişatı anlamaya çalışarak. Parmağımızla gösterebileceğimiz bir düşman bile yoktu.