- Bir gün yine görüşeceğimizi umut ediyorum, daha güzel bir gün,
- Öyle bir gün gelecekse elbette,
- Geliyordu ama anlaşılıyor ki yolu şaşırdı,
- Kim ,
- O güzel günler.
Bayram neydi; sevgiydi, saygıydı, vefaydi hoş bir bakış güzel birkaç kelamdı, en önemlisi bayram herseyden önce sağlık saadetimizdi ve yanimizda olan sevdiklerimizdi. Eskilere tekrar dönülmeyebilir fakat yeni gunlere de eskisinden guzel anilar birakilabilir.
Var olanlarin kıymetini, olmayanlarin ise değerini unutmama dileklerimle, hayırlı nice bayramlar...