Sefa Ayıcı

Sefa Ayıcı
- Adana/ ÇÜ - Kitapilizm temsilcisi
Öğrenci
Adana
20 Temmuz
155 okur puanı
Şubat 2018 tarihinde katıldı
- Bir gün yine görüşeceğimizi umut ediyorum, daha güzel bir gün, - Öyle bir gün gelecekse elbette, - Geliyordu ama anlaşılıyor ki yolu şaşırdı, - Kim , - O güzel günler.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
'' Oysa kuşku güvenliğin anasıdır.''
twitter.com/furkantahamusic... Ne garip bir dünya; kiminde el, ayak var çalışmıyor kiminde kalp, vicdan var çalışmıyor ...
Bayram; nasıl beklediğimize ve karsiladigimiza göre sekillenir..
Bayram neydi; sevgiydi, saygıydı, vefaydi hoş bir bakış güzel birkaç kelamdı, en önemlisi bayram herseyden önce sağlık saadetimizdi ve yanimizda olan sevdiklerimizdi. Eskilere tekrar dönülmeyebilir fakat yeni gunlere de eskisinden guzel anilar birakilabilir. Var olanlarin kıymetini, olmayanlarin ise değerini unutmama dileklerimle, hayırlı nice bayramlar...