İkra

İkra
"Gönül gözünle görürsen eğer, kelebeğe değil, tırtıla sevdalanırsın."
Dün bir aile büyüğümden duyduğum söz: Hayırlı ise beri Hayırsız ise geri.🌻
İkra
Atalarımız işte 😁✏📚
Reklam
Sevmek mi ?Sevilmek mi ¿
Olga ciddiyetle, "Elbette. Beni başkalarından daha çok seven bir insanı elbette severim ."dedi
İkra
Demek istediğim bir nebze de bu 👏