Bu kitabı velilerimizle okuduk ve kesinlikle çok faydalı bulduk. Kitabın yazılış biçimi, anlatımı, ifadeleri ve örnekleri oldukça verimli bir okuma süreci sağladı. Ebeveynlik el kitabı tadında ve kesinlikle üsttenci bir tavırla yazılmamış. Okurken "yalnız değilmişim, demek ki bu yüzdenmiş" diyorsunuz. Çocuk gelişimi ile ilgili her şeyi içeren ama ağır pedagoji içermeyen bir kitap arıyorsanız ilk tercihiniz olmalı.