Devran

Devran
@Devran_L35
“Durma göğe bakalım.” 02.08.∞(Üşüyorum, kapama gözlerini...:((
Cü - Okul Öncesi Öğrt.
135 okur puanı
Kasım 2023 tarihinde katıldı
Şu anda okuduğu kitap
“Ama bilmek ve şahit olmak en büyük mutluluktur.”
Sayfa 55 - İletişim Yayınları·Kitabı okudu
Reklam
Kendi kendine, "Düş görüyorum" dedi, "Düş gördüğümden şüphe edemem. Düş görüyorum, öyleyse ben varım. Varım ama ben kimim?"
Sayfa 45·Kitabı okudu
“Hepsinden önemlisi rüya diye bir şey gerçekten var mıydı ve insanlar onu sahiden görebiliyorlar mıydı?”
Reklam