gözlerinin içindeki soğuğu görüyordum, hissediyordum. hayatın yükü de çok binmişti sırtına, kamburlaştırmıştı bayağı. "yüklerini alayım ,ruhunu ısıtayım, gözlerindeki keskin kışın soğuğunu güneşte yer değiştireyim"dedim. "sen öteki kışın insanısın"dedi...