Satırarası

Satırarası
@Dgand
Şimdi yanınızda, sizin sevginizle öyle dopdolu bir zaman geçiriyorum ki, ilerde bunu hasretle aramaktan korkuyorum.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"Tanı, tanı, kendini tanı, işe başla bir kere bu yönden, sonra onu da anlayacaksın.."
Bütün gün, ne ettiğimi bilmeden dolaştım. Çoktandır ne yaptığımı bilmiyorum. Ancak böyle dolaşırsam bir şeyler görebiliyorum. Yoksa gözümü dört açsam nafile! Böylece hiç kimseyi, hiçbir eşyayı, hiçbir olayı dört başı mamur gördüğümü ve duyduğumu iddia edemem. Daha çok işin hiç lüzumsuzunu, teferruatını kılı kılına görüyorum, duyuyorum da esaslı kısmını kaçırıveriyorum. Beni bir şahitlige çağırsalar hapı yuttuğumun resmidir. Sokakta bir adamın bıçak çektiğini göz önüne getirin. Ben biçak görmem de, bıçağı çekenin kaşlarına takılırım. Bıçak yiyenin fışkıran kanını, yüzündeki acıyı görmem de, münasebetli münasebetsiz bir şey görürüm.
-Okumuş yazmıs adam öğüt vermez, dedi -Ya ne yapar? dedim. -Adamı anlar, dedi..
"Ruhu zihinde canlandırırken bedenler gören fikir, Özgür olmaya nasıl yol bulabilir?'