Sev onu! Yüzüne gülüyorsa sev onu. Yüreğinden yaralıyorsa gene sev. Ciğerini paramparça etse bile… İnsan büyüyüp geliştikçe aldığı yaralar daha derinleşir çünkü… aldırma, sev gene sev onu,sev!
Kendi kendimle pazarlığa oturup bir uzlaşmaya varmıştım.Öyle ya,doğru ile yanlış arasında bocaladığımız zaman vicdanımızın sesini susturmak için bu yolu seçmez miyiz hep? 
Unutulmaz bir gün oldu bu benim için, çünkü bende büyük değişimler yarattı. Zaten herkesin yaşamında böyle olmaz mı? Yaşamınızda ki sayılı günlerden bir tekini silin… Yazgınızın yönü kim bilir nasıl değişik olurdu!