Elmas Kaplan

Yaşamaktan utanıyordu herhalde. Hayata karşı ayıp oluyordu. Onyüzbin şeyi birden yaşamak istiyordu. Hangisine sarılsa başkasına ayıp oluyordu. Kaç parça olabilirdi? Neden bu utançları bir yana itip yaşamaya çalışmadı? Gözlerini yerden kaldırmayı denemedi?...
Sayfa 447·Kitabı okudu
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
"Öyleyse, ben de hayatımın sonuna kadar aynı yerde kımıldamadan oturacağım." dedi. " Herkes istediği kadar koşsun. Beni anlayacak insan,oturduğum yerde de beni bulur. Oturacağım ve bekleyeceğim. Yerinde oturan Selim'e değer vermeyenlerin, Selim'in gözünde de değeri yoktur..."
Sayfa 426·Kitabı okudu
Ben iç dünyama dönüyorum. Orada hayal kırıklığına yer yok.
Sayfa 425·Kitabı okudu
'Beni ya şımartın, ya da kapı dışarı edin!'... Yarı içtenliğe dayanmam zor benim. Bir kişi mi kalacak? Tamam: bir kişi kalsın.'
Sayfa 384·Kitabı okudu
Bütün hayatımızı yersiz çekingenliklerle mi geçireceğiz Olric? Cesareti yalnız kafamızda mı yaşayacağız?
Sayfa 357·Kitabı okudu