Ancak çevremde gördüğüm kadarıyla, haddini bilmeyen pek çok insan kendini çok yukarılarda görüyorken aynı zamanda kendilerinin gerçekte ne olduğunu öğrenmeye de bir o kadar uzaklar.
Dünya genelinde her zaman böyle olmamış mıdır zaten? İnsanlar ne kadar yetersiz, zayıf ve beceriden yoksun olursa, kendilerini o kadar değerli görmeye başlar ve zorla el koymaya çalıştıkları şeyler o kadar büyük olur.
Belki de toplumdaki herkes delidir. Toplum olarak koca bir tımarhane de tıkılı kalmış olabiliriz. Bu koca tımarhanede birbirimize sataşıyor, kavga ediyor, birbirimizi ezip hakaretler ediyoruz.