İlk olarak kitaba beklentisiz başladım aslında ama bi yandan da beğeneceğime dair umutluydum çünkü türkçeye o kadar da eşcinsel romanı çevrilmiyor sonuç olarak . Kitap akıcıydı akıcı olmasına evet ama karakterler , karakterlerin isimleri ve davranışları beni hem tilt hemde sinir etti . Ara Ara ergence bulduğum yerlerde oldu . Hatta çoğu yerini öyle buldum yani bana hitap etmedi yinede olaylar belki istediğim gibi gelişir diye kitabın son sayfasına kadar okudum ama hiç bir zaman kitabın ilk başında hissettirdiği şey gerçekleşmiyor ve benim için hayal kırıklığı oldu ucunun çok gereksiz bir şekilde açık bırakıldığını düşünüyorum çok da anlayamadım neden bu şekilde bir sonun yazıldığını olayın neden havada bırakıldığını