diclee

diclee
@Diclee__
Sevgili dostum, ikiyüzlülüğün vatanında yaşadığımızı asla unutma.
Reklam
Geçmişin en cazip tarafı, geçmişte kalmış olmasıdır.
Aşık olmak, insanın kendisini aşması demek
Çocuklar ebeveynlerini sevmekle başlardı işe ve büyüdükçe onları yargılar ve arada bir de bağışlarlardı.
Biz ayrı devrin insanlarıyız baba ;)
Babalarımız için yeterince iyi olan şeylerin artık bizleri tatmin etmekten çok uzak olduğunu her geçen gün daha iyi anlıyorum.
Reklam