diclee

diclee
@Diclee__
"İnsanlık kendini fazla ciddiye alıyor. "dedi
Reklam
Hangi gençlik
Dünya da sahip olmaya değer tek şey gençlik...
Boğmaya çalıştığımız her dürtü zihnimizde kuluçkaya yatıyor ve bizi zehirliyor.
Ahlakın temelinde toplum baskısı var, dinin altında yatan  sır da Tanrı korkusu... İşte bize hükmeden iki güç!
.... dehanın güzellikten daha uzun ömürlü olduğu şüphe götürmez bir gerçektir. Aşırı eğitimli olmak için hepimizin bu kadar çaba göstermesinin nedeni de budur zaten. Var olmak için verdiğimiz amansız savaşta, kalıcı bir şeylere sahip olmak ister ve yerimizi sağlama almak için aptalca bir umuda kapılıp kafamızı saçmalıklarla ve bir yığın olgusal gerçekle doldururuz. Kafasını tıka basa bilgiyle doldurmuş bir adam... İşte günümüzdeki ideal kişi bu. Oysaki öyle bir adam ne kadar korkunçtur! Her bir eşyanın gerçek değerinin üzerinde satıldığı, ucubelerle dolu, tozlu bir antikacı dükkanı gibidir.
Reklam