...’Başarısızlık değil, hedeflerini yüksek tutmamak suçtur.’ İdeallerimiz olmalı, onlara ulaşmak için çabalamalıyız ; asla tam olarak başarılı olamasak bile. İdeallerimiz olmasa hayat berbat bir şey olurdu. Onlar olduğunda ise ihtişamlı ve müthiş oluyor.