Kitabın sürekli olaylar zinciri halinde olmasına oyke alışmışım ki serinin bu son kitabı hep mutluluktan bahsedince içime sıkıntı düştü Belki de aşkın bu kadar vıcık vıcık olmasını ya da gerektiğinden fazla düşünceli davranılmasını sevmiyorum dur yapmacık geliyor
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Nasıl yapılır bilmiyorum ama Beyza Alkoc okuyucunun nabzını tutmayı beceriyor.Serjnin kitaplarının birbirine bağlılığı,olaylardan hiç kopamıyorsun.ve kitabı okurken duygudan duyguya giriyorum resmen.Burak in hallerine resmen sesli bir şekilde gülerken bur anda Ender e sinirlenen oluyorum.Tam 20 li yaş tavırlar diyorum karakterlere
Kızima alıp önce kendim okuduğum bir kitap.İlk okurken Ahmet Ümit tarzı gibi geldi bana.Tarih seviyorsanız hele ki polisiye türünü seviyorsanız bu kitaba bayılacaksınız 12+ yaş gençler bu kitabı çok sevecekler bence Osmanlı tarihini bir cinayetle ince ince işlenmiş kitapta.Ben çok beğendim diyebilirim.