Dijital çağ , ebevyn blogger’lığı diye bir yeni nesil mesleğin türemesine sebep oldu. .... , bu bloglarda sınırların aşılmasınınve bilhassa ticari kaygılarla pedagog, psikolog, diyetisyen, evlilik terapisti ve benzeri uzmanlıklara bürünülmesini hayli sakıncalı görüyorum.
Bir kişilik özelliği değil düşperestlik, bir beceri. Doğuştan gelmiyor , öğreniliyor. Ve her beceri gibi yerinde saymıyor; kullandıkça gelişiyor ya da paslanıyor. Hayal kurmak ihmale gelmiyor . Emek istiyor . Okumayı, izlemeyi, düşünmeyi, sorgulamayı gerektiriyor . Tam da bu yüzden , insan hep düşsüzlüğünden vuruluyor.