Semiha

Semiha
@DieAnotherDay1
“Çok çalışmayı, yapacak daha iyi bir işi olmayan insanların sığınağı olarak görüyorum.”
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
“Bekçilere kim bekçilik edecek .”
“ O fotoğraf seni ayrı beni ayrı özlemiştir Bin badireyi taşarak atlatan süvarilerim Senin rengine hemencecik yenilmeyi özlemiştir Burası çoğala çoğala orayı özlemiştir.”
Sayfa 28
“Bildiğim adreslerde yankısı yok Çocukların gururuna takılıp düşen sesimin. “
Sayfa 25
“Hâlâ cüzdanımda vesikalıklar var.”
Sayfa 12