Ve siz ey dost ağaçlar! Ama siz bu hayata devam edeceksiniz. Biz gittik diye tek bir yaprak düşmeyecek, tek bir dalın kımıldayışı durmayacak biz artık size bakmıyoruz diye! Hayır; bu hayata devam edeceksiniz; bu olayların zevkine de, acısına da aldırmadan, gölgenizde kim yürüyormuş oralı olmadan! Ama geride sizden zevk alan kim kalacak?