Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Çok saçma değil mi? Vücudumuzu bu şekilde yargılıyor olmamız. Yaşlandıkça daha da görünmez olduğumuz halde kendimiz zannettiğimiz şeye sıkı sıkı sarılmaya devam etmemiz. Bizi bunca zamandır hayatta tutan şeyi lanetlememiz. Tüyleri sararıp solmuş olsa bile, serçelerin kanatlarından rahatsız olduklarını hiç sanmıyorum.
En umutsuz olduğumuz an, çoğu zaman gerçeği gördüğümüz andır. Her şey kötü gittiğinde değişimin gerçekleşebilmesi için dibe vurmamız gerekir. Çıkış yolunu bulabilmek için bazen kendimizi tuzağa düşmüş gibi hissetmemiz gerekir. Kendimizle güpegündüz, ferah bir ortamda yüzleşemeyiz. Çalan şarkıyı dinleyerek radyonun ne olduğunu anlayamayız. Nasıl yapıldığını görmek için bazen de radyoyu kırmak gerek.
Yapmadığın şeyler için özür dilerdin. Bunu yapan insanlar hep ilgimi çekmiştir. Dünyadaki herkesin her şeyden biraz suçlu olduğunu kabullenmiş gibiler.