R.G

"Ömrüm boyunca cam bir tankın içindeki, saydam olsa da nüfuz edilemez, aşılamaz bir engelin gerisindeki bir akvaryum balığı gibi güvenle yaşadım. Karşı taraftaki pırıltılı dünyayı gözlemekte, canım isterse kendimi onun içinde düşlemekte özgürdüm. Sanırım cam duvarlara alıştım ve cam kırıldığı, tek başıma kaldığım takdirde suyla birlikte dışarıya fışkırıp kendimi hiç bilmediğim, engin bir boşlukta umutsuzca çırpınırken, soluk almak için deli gibi debelenirken bulmaktan ödüm kopuyor. "
1000Kitap
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.

R.G

, bir kitap okudu
Puan vermedi·56 syf.·
Beğendi
·
9 günde okudu
·
2020 20. kitabı
Stefan Zweig
7.3/10 · 91,9bin okunma
"Akşam sessiz gelir her zaman. Gündüz gibi pencereden cesur bir şekilde bakmaz, karasular gibi duvarlardan sızar, tavana bir deliğe doğru çıkar, sessiz akıntısının içinde her şeyin yumuşacık yüzmesini sağlar."

R.G

, bir kitap okudu
Puan vermedi·96 syf.·
Beğendi
·
3 günde okudu
·
2020 19. kitabı
Stefan Zweig
7.4/10 · 151,1bin okunma