Dilber

Dilber
@Diilber
Puşt modern insanlar.
...Olur olmaz her şeye parlama saplantısını bıraktı.Tek yaptığı şey susup okumak, kitapların,gazetelerin dünyasında kaybolmak.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
İnsanları çok sevmeyi sevmiyorum... Sevince hep ölmelerinden korkuyorum.

Dilber

, bir kitap okudu
Puan vermedi·280 syf.·
2021 2. kitabı
José Mauro de Vasconcelos
8.1/10 · 42,9bin okunma
"Neden benim gibi yapmayı öğrenmiyorsun?" "Sen ne yapıyorsun ki?" "Kimseden hiçbir şey beklemiyorum.Böylece hayal kırıklığına uğramıyorum."