çok mutlu olduğumu, bunun çok aptalca bir mutluluk olduğunu;
ruhumdaki boşluğun beni sürekli çalkaladığını;
E.’yle birlikteyken duygularımın sürekli dalgalandığını;
bu dalgalanmaya bağımlı olduğumu
.
.
.
Ayfer tunç kitapları beni her zaman heyecanlandırmıştır, nasıl başlayıp nasıl bitirdiğimi anlayamacağım akıcılıkta ve hep aynı merakla sonu gelir kitabın. Yine aynı keyifle okuduğumu ama diğerlerine göre daha az tatmin sağladığımı söyleyebilirim. Bir kitapta altı çizili satırlarımın azlığı , kitabın içinde hissetmekten alıkoyar beni. Puanın 7 olmasının nedeni :)