Dilo

Dilo
@Dilan0127
Hayat kitaplarla güzel.
Bir Kürt Sevdim
AHMET KAYA 🖤 ADI YILMAZ
Müzik
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
İnsanlarla uğraşmak hayat şartlarından daha zor.
Hayat ve İnsan
Sevmekten vazgeçme. Hep kitap oku. Gülümse. Müzik dinle. Ânı yaşa. Asla insanlara anlamlar yükleme. Kendini sev. Kendini her şeyden çok sev.
Düşünce
Aşk ömürde bir defa yaşanır. O da insan hayatı boyunca hiç unutulmaz. Evet başka birileri hayatımıza dahil olur fakat biz o insanda hep geçmişimizdeki kişiden izler aramak isteriz. Ânın tadını çıkar, sevdiğine sahip çık…
Aşk