Dilan Dilan

Seni baharmışsın gibi düşünüyorum Seni Diyarbekir gibi Nelere baskın gelmez ki seni düşünmenin tadı Seni öpsem gülse bir halk
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Dünya bitti, diyecek bir gün zamanın sahibi Gövdem bir yaşama acısı, geleceğim yanına Taşa, toprağa ,ota, böceğe Karışa dönüşe yeniden başlayacağız hayata🍃🦋
Şimdi gitsek ya Munzur'a karşı müzik dinlesek ya..Geleceği hayal etsek...Dünyayı , şiirleri konuşsak Güzel günlere olan inancımız artsa kötü mü olur?
Bazı insanlar ile iki kez tanışırsın..
Nazım'ın dediği gibi bir de ağız dolu gülmeyi unutma hiçbir zaman🌾