Clgnn

Clgnn
@DilanAsel
Pişiko ve kitap aşkımızı, aşkımız bile sorgulamasın Çocuklu bir annenin kitap okuma günlüğü :)) Burada ki amacım okuduğum kitap , kendi yorum ve düşüncelerimi paylaşmak arkadaşlık kurmak değil.!
"Yıldızların da birer dünya olduğunu mu söyledin Tess?" "Evet." "Hepsi bizimki gibi mi?" "Bilmiyorum ama bence öyledir. Bazen tıpkı ağacımızdaki elmalar gibi görünüyorlar. Çoğu harika ve sapasağlam - birkaç tanesi ise çürük." "Biz hangisinde yaşıyoruz? Harika bir dünyada mı, yoksa çürük bir dünyada mı?" "Çürük bir dünyada."
Sayfa 355·Kitabı okudu