"Yıldızların da birer dünya olduğunu mu söyledin Tess?"
"Evet."
"Hepsi bizimki gibi mi?"
"Bilmiyorum ama bence öyledir. Bazen tıpkı ağacımızdaki elmalar gibi görünüyorlar. Çoğu harika ve sapasağlam - birkaç tanesi ise çürük."
"Biz hangisinde yaşıyoruz? Harika bir dünyada mı, yoksa çürük bir dünyada mı?"
"Çürük bir dünyada."