İstedim… Ama yanlış, ama doğru istedim. Olur,olmaz demeden istedim. Düş değildi istediklerim. Büyük ya da küçük şeylerdi. Uzak ya da yakın şeylerdi. Ben istedim. Usanmadan, korkmadan, çekinmeden istedim.
Yolumun gelişi yada gidişi diyeyim, zaten zor ve yorucu…
Dönüşü yada varışı diyeyim gene zor ve yorucu olacak.
O halde neden varınca sonra,ileride atılacak şeyler taşıyayım.