"Aşık olmak nasip meselesidir.
Ben sevdim,
ben söyledim,
ben inandım,
ben kazandım,
ben başardım...
Düşe kalka yaşadığımız şu dünyada
hep "ben" dersen, "ene" dersen,
sonuç keder olur...
Ama "sen" dersen,
her zaman
"ALLAH" dersen,
keder dönüşür kader olur.
Ve her şey
sana hizmet eder o vakit.
İşte aşk,
Kederden kadere dönüşme becerisidir.
Ben ben diye seversen, ene için,
bencilce...
Keder dolar hayatına.
Ama ALLAH için işlersen işini,
ALLAH için aşkı yoldaş edersen cana,
o zaman cennet olur aldığın her nefes."
.....
*ABDURRAHMAN UZUN*
Yalvarırım anlatın bana bu yaptığınız hareketler nedir? Namaz ne demektir, niçin kılınır? Sonra namazın içinde sanki gizli birisiyle konuşuyorsunuz. O kimseyle konuşurken yüzünüz çok daha aydınlık oluyor ve âdeta huşû içinde kendinizden geçiyorsunuz. O konuştuğunuz kimdir? Onunla ne konuşuyorsunuz? Bana bütün bunları anlatın. Hepsini, hepsini öğrenmek istiyorum...