Ne güzel demiş Özdemir Asaf ;
"Baharda kışı, kışında yazı özler insan.
Ne uzaksa onu özler. Kavuşmak şart mı?
Boşver... Bazı şeyler yokken daha güzel."
"Bir kahvenin tadını,
Bir insanın sesi değiştirebilir.
Berbat bir günü,
Bir insanın yüzü güzelleştirebilir.
Acı bir haberi,
Bir insan sözü hafifletebilir.
Mutlu bir anı,
Bir insan daha mutlu yapabilir.
İnsan insana lazımdır.
Ama insan insana...🍀