"Ayırdında değildi ama, evrenin uyumuna, insanlığa, kendine ve Tanrı'ya duyduğu inanç silinip gitmişti. Bu durum daha önce de başına gelmişti Piyer'in , ama hiçbir zaman bu değin güçlü olmamıştı.Daha önce, böyle kuşkular da duymuştu;ama onların kaynağı kendi suçuydu. Bu umutsuzluktan ,bu kuşkudan kurtulabilmenin kendi elinde olduğunu duyumsardı. Ama şimdi, gözleri önünde dünyanın yıkılıp gitmesinin ve geriye anlamlı bir şey kalmamasının kendi suçu olmadığını duyumsuyordu. Yaşama duyduğu inanca geri dönmenin artık kendi elinde olmadığını seziyordu."
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖