Bitmesini hiç ama hiç istemediğim bir kitabın daha sonuna geldim...
Gülmeye en çok ihtihayımız olduğu bu zamanda kahkahalarla okuduğum çok güzel bir gençlik kitabıydı.Çok samimi ve gerçek olabilecek olaylar vardı.Aşkın her halini masumumasumunu,eğlencelisini,vazgeçemeyen kıskancını,aşkı uğruna savaşanı,oyunlar oynayanı en tatlı halleriyle anlatmış Büşü.
Eğlenceli gençlik kitabı arıyorum diyen arkadaşlarımaarkadaşlarıma kesinlikle ilk önerim .Arkadaşlıkları o kadar sıcak ve tatlı ki insan kitabın içinde olmak istiyor.Ben 4n1k yı okuduktan sonra arkadaşlarımla dostlarımla daha eğlenceli vakit geçirmeye başladım ve benim için ne kadar değerli olduklarını bir kere daha anladım.Bu yüzden aklımda hep bulunacak bir kitap.
Her karakterin kendine has özellikleri olduğu için her okuyan insan kendinden bir şeyler kesinlikle bulabilir.Gncinden yaşlısına anneler babalar kesinlikle her karakter çok eğlenceli.Okurken kimi zaman kahkaha attım kimi zaman tatlı tatlı gülümsedim kimi zamanda hüzünlendim.Her karakterin kendi apayrı özellikleri olsada birlikte bir bütün oluyorlar ama özelliklerinden hiçbirşey kaybetmiyorlar.
Bu yüzdendirki teamBarış,teamAli,teamOğuz,teamYaprak,teamSinan,teamGökhan... hayranları oldu.2.kitabı o kadar büyük bir merakla bekledimki anlatamam.Film olacağını duyduğumda çok heyecanlandım.Kitabı kadar tabiki güldürmedi ama filmide çok güzeldi.Ama kitabın yeriyeri bende hep ayrı olacak .Bu kitabı okuduktan sonra benim kendime olan güvenim ve saygım arttı.Aslında güzellik denen şeyin ne kadar değişken ve göreceli bir kavram olduğunu ögrendim
Bu tür gençlik işi kitaplıkitapı güzel anlatan yazarlara ve kitaplarına çok ihtiyacımız var.Ve bu kitap gençlere kitap okumayı sevdirecek en ideal kitap olabilir...