"Ne yazık ki insanların çoğu yaşamlarını değerini ancak sona yaklaşırken anlarlarlar. Ivır zıvır yüzünden yakınıp dururlar. Her zaman mutsuzdurlar. Refah peşinde koşar doymak bilmezler. Ceplerini şişirdikten sonra da başkaları yaşamdan daha çok şeyi koparmayı başardı diye sızlanırlar. Gerçek değerleri görmezler yaşanan her gün bir armağandır ancak bunu fark edebilenler sayılıdır.