Normalde kitapları bitirmeden yorum yapmam ama bu kitap beni çok sıktı. Eski kuşakların hayat tecrübelerinden kalan, faydasız öğütler veriyormuş gibi hissettirdi. Üstelik kadınlardan hiç bahsetmiyor; bahsettiğinde de sadece "evde duran ve yemek yapan" bir rol biçiyor. Bu da oldukça geri kafalı bir yaklaşım.
"İrade eğitimi" ile ilgisi olmadığını, daha çok gençlere nasihat vermek için yazıldığını düşündüm. Kısacası, çağdışı ve sıkıcı bir kitap. Hayal kırıklığıydı.