Kitabı ilk gördüğümde okumak istemiştim ve geciktirmeden okudum. İyi ki de hayatımdan günler eksilmeden okumuş ve aslında kaybetmek yerine okuyarak kazandığımı düşündüren bir kitap. Herkesi bir başka satırından alıp başka düşüncelere başka kararlara götürecek ve her cümleyi okurken bırakılmak istenmeyecek bir klasik. Herkese tavsiye ediyorum.