Kitabı sitede bulamamak beni biraz üzdü..
Maksim Gorki ile tanışma kitabım oldu diyebiliriz. Kitabı eski bir sahaftan bulup otobüste okumaya başladım ve bir çırpıda bitiverdi. Dili , betimlemeleri öyle güzeldi ki bir sahneyi izler gibi geçti benim için .. Mironoff' iç sıkıntısı hayal dünyası her şeyiye çok etkileyiciydi.
Teşekkürler