Kadın denilen varlık Okada' nın gözünde,sadece güzel ve sevilmesi gereken bir varlıktı; hangi koşulda olursa olsun, güzelliğini ve sevecenliğini mutlaka koruyacağını düşündüren bir varlıktı...
Madem böyle zarar vereceklerdi, evren bu insanların çocuk sahibi olmasına neden izin veriyordu? Neden böyle bir güzelliği benim gibi isteyen biri yerine onlara veriyordu?