Beyaz.

Beyaz.
@Dilaraylim
"Aşka çekmesini bilirim de, diğerine estağfurullah derim.."
Alıntı
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Seni gür sesiyle hayat çağırır Beni de çiğneyip geçtiğin toprak
Edebiyat
İyi geceler
Bu gece de iyi geceler güzelim demedin. Zaten ne geceler iyi, ne de ben güzelim..
1000Kitap
İyi akşamlar
İnsan hiç doğum günü gelsin istemez mi? Ben istemiyorum. Yıllar önce bıraktım doğum günümü kutlamayı, zaten hatırlamazdı kimse. Unutulurdum. Hem sen kutlamayacaksan ne anlamı var ki doğum günümün? Hiç doğum günü hediyesi almadım. Sen kutlasan doğum günümü bu benim ilk hediyem olacaktı. Ama şimdi hediye yok. Sen yoksun. Biz yokuz..
Duygu ve Düşünce