İnsan hiç doğum günü gelsin istemez mi? Ben istemiyorum. Yıllar önce bıraktım doğum günümü kutlamayı, zaten hatırlamazdı kimse. Unutulurdum. Hem sen kutlamayacaksan ne anlamı var ki doğum günümün? Hiç doğum günü hediyesi almadım. Sen kutlasan doğum günümü bu benim ilk hediyem olacaktı. Ama şimdi hediye yok. Sen yoksun. Biz yokuz..