Dkdldldl

Dkdldldl
@Dilay_Kayaa
dsllddlpdpfpflfkf
Bir kız için bütün kızları silebilmektir adamlık.
Reklam
-Ben de saatlerdir telefonumu açabilmek için insanüstü bir çaba gösteriyorum. Bundan iki hafta önce telefonum bozulsa umrumda olmazdı. Ama şimdi o telefonun içinde çok değerli bir şey var... -Ne var? -Sen varsın...
Hanı senin varlığın "fifi", yokluğunda " tın" ya! Benim varlığım "olay", yokluğum " koyar" ;)
Rahatsız olduğunuz bir hareketim varsa söyleyin bidaha yapayım.
Ya 1.75 kız ne öyle kız dediğin kısa olur. O ne öyle sandalyeye çıkmadan ampul takacak gibi.
Reklam