Gülmek...
Bir insana verilen en büyük nimetlerden biri bence. Her insan gülmeyi başaramaz içten ve samimi bir şekilde. Bir çocuğun gülüşü ile derslerle dolu bir yetişkinin gülmesi aynı şey mi?
Mutluluk gülmenin anahtarı, gülmek ise ruhun en önemli gıdası.Evet en büyük gıdası dedim yanlış okumadınız,ruhun gıdası dediğimiz müziği dahi mutlu olmak için bir an için dahi olsa acılarımızdan, dertlerimiz kurtulmak,unutmak için dinlemiyor muyuz?
Bir insan olarak gülmek bizi mutlu etmiyor mu bizi? Bir an düşünün çocukken yaptıklarımız veya yakın geçmişe dışardan bir izleyici olar baktığımızda bazı hareketimiz bize komik gelmiyor mu onları düşünmek bizi huzura erdirmiyor mu?