Dilber

Dilber
@Dilber0
Hayat der ki: Sevdiklerinizi artı ve eksileri ile kabul etmeyi öğrenmedikçe sevmeyi ve sevilmeyi beklemeyin. Yoksa sevmenin lezzetine varamayacak,sevmeye vakit bulamayacaksınız. Yine hayat der ki: Dostluk ipekten bir gömlek gibidir,onu taşımayı bilmezseniz sırtınızdan kayıverecektir. Sırtında dost gömleği olmayan yürekler hep üşür.
Edebiyat