Onun ismini biliyor gibiydi. Sanki hareketlerini, parıldayan gözlerini, teninin rengini, kokusunu çok önceden beridir tanıyordum. Sanki ruhum, önceki hayatında, ruhlar âleminde onun ruhuyla aynı malzemeden ayrılmıştı.
Hepimiz üstün bir ruh olduğumuza inanıyoruz ve diğerlerinin basitliğine şaşıyoruz ve de basit gibi görünmek için rol yapıyoruz.Ya hepimiz üstün olduğumuz halde basit rolü yapıyorsak?