Dilek

Dilek
@Dilekkk___
Ben farklı bakmayı da denedim,fakat gördüklerim hep aynıydı.
Tuzağa nasıl düştüğünü anlayamayan bir hayvan gibiyim.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Herhalde fark etmişsindir, sana mutlu olup olmadığını sormamın sebebi sende kendimden bir şeyler bulmamdı. Benzerlikler insanlara çekici gelir. Belki sen bende aynı şeyi görmedin ama olsun.

Dilek

, bir kitabı okumaya başladı
Paulo Coelho
6.9/10 · 9,4bin okunma
"Bana adımı soracaklar, Unutacağım! Söyleyecekler Anlamayacağım"